kurofluid

welcome to the wonderland, be nice and kind, and I won't bite

#nangis

yeorobeun yang cantik dan ganteng… apapun itu lah!!!

AUTHOR LAGI LABIL!!!!

Oh… oh… oh… Author lagi nangis di pojokan kamar… Silahkan kirim uang sumbangan di rekening author untuk meringankan kondisi author… #eh Nggak… nggak… bukan itu. Emang kondisi finansial author lagi defisit tapi author ga minta sumbangan kok… Cuma, aku lagi ada beban moral nih… #apaan Bukan beban moral juga sih, tapi, piye ya? Aishh… molla!

AUTHOR LAGI IN DESPERATE! PUAS?!?!

tau SoundCloud? itu tuuh… aplikasi ituu…

‘Kan ada tuh wordpress yang pake SoundCloud, nah, author juga mau… sayangnya author katrok… gatau cara masangnya di wordpress #ngenes

yeorobeun yang tauu… pliisss…. plissss banget deh, kasih tau author caranya… yang tau tutorialnya juga…. pliss banget, author dying to know niiih…. 😀 😦 okkaaay…

Udah segitu aja curcolnya….

ANNULIIRR…!!!

Author udah ga nangis lagi… udah tau caranya… 

Advertisements

About faciikan

five feet two inches girl who longs a universe semarang-tanjung puting-svalbard

what's with it?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on January 27, 2012 by in #curcol, therandomgirl and tagged , .

it’s all under copyright dude~

Protected by Copyscape Unique Content Check

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

%d bloggers like this: